Jotain on käsityön saralla valmistunut, mutta kamera on edelleen karkumatkalla :( Lisäksi suunnitteilla on yhtä ja toista mm. SNY takia! Aika menee tosi nopeasti. Pitää kuitenkin sillä välin raapustella muista asioista:

Ens viikon jälkeen alkaa taas koulutkin! Hullua, että mulla ei ala mitään. Joka kerta kun joku ostaa meidän kaupasta vihkoja tai kyniä munkin tekee mieli kouluun. Tekee mieli ostamaan uutta penaalia, vihkoja ja kansioita sekä vakuuttelua siitä kuinka tänä vuonna teen kaiken paremmin kuin viime lukuvuonna. Tänään viimeksi äidillenikin päivittelin, kuinka  tyhmää on kun mun ei tartte ostaa uutta koululaukkua. Musta tuntuu, että palkka päivänä ens viikolla on pakko ostaa joku laukku ;) Tiedän tosin, että koulu olis kivaa ehkä kuukauden ja sit rupeis taas tympim,ään ne omasta mielestä tylsimmät aineet ja varmaankin aika pahastikkin...

Asiasta miljoonanteen.. Tajusin tässä yks päivä; MULLA ON VAUVAKUUME! Olenhan aina tykännyt lapsista ja varsinkin vauvoista. Olenhan minä ennenkin halunut vauvan, sit joskus 30v:nä mutta nyt se iski oikein kunnolla! Oi niitä ihania vaalenapunaisia ja sinisiä pieniä vaatteita joka paikassa. No. Eka pitäs löytää se KUNNOLLINEN ja TUNNOLLINEN mies, joten ehkä ei ihan vielä. Pitäs varmaan olla enemmän kummipojan kanssa niin ehkä tää menis ohi. Oon myös koittanu suostutetella kummipojan äitiä tekemään vielä tytärtä kun kaks poikaa löytyy jo. Voisin sit olla siellä kaikki vapaat, ihastella sen pikkusia käsiä ja jalkoja sekä hemmotella sen pilalle. Oi. Tosin tän mun kumipojan äidillä on myös vauvakuume, mutta saanut just elämän pyörimään edellisen äitiysloman jäljiltä niin hän taas oli sitä mieltä, että mä voisin tehdä hänelle sen vauvan ihasteltavaksi.. :D Joku sano, et sit kannattaa tehä lapsi kun vauvakuume tulee 3 kerran. Jos tää on nyt mun se eka. :D

Anne%20Geddes%20Sleeping%20baby%20butter

Viime viikko oli tosi tympeä. Olin niin onnellinen kun eilen pääsin töistä. Tulevasta viikosta tulee toivottavasti parempi. Tiistaina minut ja pari kaveriani on kutsuttu eräään taidenäyttelyn avajaisiin. Käsittääkseni näyttely puhuu siitä mikä on taidetta ja mikä ei? Sitä odotan innolla ja sieltä olis sit tarkotus lähtee ehkä juhlii vähän enemmänkin kun ke on töistä vapaata :)

Sellasta minulle tänään. Hyvää sunnuntaina paria viimeistä tuntia ja muksaa alkuviikkoa! Toivottavasti kamerani kotiutuisi piaaaaan.