Aika railakas risteily, mutta hauskaa oli! Nyt on vain hiukan väsynyt olo ja pitäs taas töihinkin mennä.Skandinavian Hunksit oli siellä esiintymässä ja ne asusti ihan meidän vieres ;)

Risteilylle en viitsiny ottaa sentään kutimia mukaan ;D (vaikka ne monessamonessamonessa muussa paikassa onkin kulkenu mukana) Joten toppi edistyy vasta tänään illalla töitten jälkeen! Juuri kun kerkesin ekaan entryyni kirjottaa, että koulun loppumisen jälkeen ei ole ollu kiire niin sitten ilmestyy kaikkea pakollista ja turhaakin ohjalmaa. Nyt taas nimittäin tuntuu, että en muista koska oisin viimeks saanu olla aikasin illalla kotona ja istua rauhassa telkun edessä.

Positiivisuutta peliin. Tein Palagan blogin kautta löytämäni Nalle Puhin persoonallisuustestin ja sain seuraavan tuloksen:

Olet aivan kuten Risto Reipas. Olet ystävällinen ja hyvä kuuntelemaan. Olet niin viisas, että jopa pöllökin jää varjoosi.

Hmm.. Ystävällisyyden voin allekirjoittaa, mutta tuosta viisaudesta en aina menisi sanomaan. :P

Edit 21.48

Jotenkin todella mukavia asiakkaita tänään! (Olen siis kaupan kassalla osa-aikaisena koulun ohella töissä), mikä oli älyttömän hyvä, koska olin tosiaan väsynyt kuten puolet muustakin henkilökunnasta :D Ensin eräs herra ja rouva päästivät mut ohitsensa jonossa kun olin ostamassa eväitä. Sitten sain kehuja iloisuudestani. Lisäksi itse kysyin eräältä naiselta, jolla oli älyttömän ihana huovutettu hattu, että onko hän itse tehnyt tämän. Hän oli. Sitten Rouva lupasi tuoda mulle muutamia malleja ja jämä villoja! Olen aivan älyttömän innoissani!! Käsin huovuttaminen on kivaa. Tehdään sitä aina kesällä leireillä lasten kanssa ulkona. Noi kaikki ihmiset pelastivat tosiaan mun päivän. Pienikin ele voi tehdä toisen iloseksi.

Nyt pois, että jotain valmistuukin joskus ja voi alottaa uutta!