Heissan!

Tänään tuli nettiin tulokset kouluun pääseistä. Mua ei tällä kertaa onnistanut. En oikein tiedä mitä sanoisin. No, harmittaa aivan julmetusti ja mieli on maassa. Olisin halunnut niin kovasti sinne kouluun ja voin veikata että paljon enemmän kuin moni sinne päässeistä. Varsinainen kirje ei ole vielä tullut, joten en tiedä olenko edes varasijoilla, jos olen niin silloin pieni toivonkipinä vielä olisi olemassa. Tää selviää viimeistään perjantaina. Huh. Kivalta ei tunnut, vaikka tiedän, että asia on nyt mun päässä huomattavasti suurempi, kun miä tilanne oikeasti on. Maaliskuussa on jo uus haku ja voihan olla että tällä lisä miettimis ajalla keksin jotain vielä mielenkiintoisempaa. Sitä paitsi mun aivan ykkösjuttu olis päästä Taideteolliseen korkeakouluun,joka on kyllä vielä mahdottomampi kuin tämä, mutta nyt mulla on sit aikaa ainakin tehdä kunnolla nuo ennakkotehtävät!

Lisäksi tajusin tänään jälleen kuinka ihania ihmisiä mulla on ympärillä. Sain kannustavia sanoja ja halauksia. Työkaverit oli mahtavia. Ei tämä maailmanloppu ole ja ehkä kaikella on tarkoituksensa niin kuin pari kavereistani sanoi.Eiköhän tästä harmituksesta toivuta suhteellisen pian. Onhan mulla kaikkea muuta kivaa odotettavaa! Työpaikan pikkujoulut upeassa Hotelli Crowne Plazassa, joulu itsessään,  ihan heti sen jälken mun synttärit ja uuden vuoden alkaminen on ihanaa sekä vuoden alussa tuon meidän teatteri prokkiksen ensi-ilta.

Itse olen menossa nyt pitkästä aikaa muutamaankin teatteriin.

4H-yhdistyksen hallituksen kanssa mennään pikkujouluilemaan Kansallisteatterin - Oppineita naisia näytelmän pariin. En ole kuullut tästä kovin hyvää palautetta, mutta ei oteta ennakkoluuloja!

Yksi kaverini puolestaan esiintyy Kellariteatterin - Retki näytelmässä, joten sinne "on pakko" mennä! :)

Ja sitten mua onnisti kunnolla! Pääsen ILMAISEKSI katsomaan Ryhmäteatteriin - Saatana saapuu Moskovaan näytelmää, koska kaverini isoveli esiintyy siinä! Olen tästä niin innoissani. Käsitykseni mukaan tämä on pitkälle ensi vuoteen loppuunmyyty!

Nuista sitten enemmän, kun olen ne nähnyt.

No, mutta nyt mennen hiukan vielä lohduttamaan itseäni glögillä ja pipareilla. Tuo voi myös olla palkinto siitä, että jaksoin tänän olla iloinen töissä kaikesta huolimatta! Sain kehujakin! Aikaisin nukkumaankin, koska olen jostain syystä nukkunut  viime yöt todellatodellatodella huonosti.

Glögin ja piparin tuoksua sinne teillekkin!