Arvonaan tuli loppujen lopuksi 23 vastausta! Pyysin pikkuveljeäni sanomaan numeron 1-23 välillä. Onni suosi tällä kertaa Ninniä! Laitas Ninni mulle osoitettasi tulemaan niin palkinto lähtee lähipäivien aikana :)

Luvun 5555 bongasi onnekas Lumikide! :) Sun osote mulla onkin ja sinullekkin lähtee jotain pientä matkaan! Onnea kumpaisellekkin ja hirmuisesti kiitoksia osallistuneille ja kaikille ketkä blogissani ovat ylipäätänsä käyneet ja kommentoineetkin!

Sitten olen saanut Siniltä tälläinen haasteen:

"Tehtävänanto: kerro mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

No niin. Musta päivä tänään(kin). Päällä on mustat alusvaatteet. Musta pitkähihainen v-aukkoinen paita, jossa on nappeja edessä sekä mustat farkut. Olenpas minä tylsä. Sanottiin mun pukeutumista sentään taiteelliseksi eilen, tosin silloin oli koruja ja paita oli punainen. On mulla sentään tänäänkin koristeena mun uudet hiukset, joissa on punaista. Työkaverini, joka on myös kampaaja (ei pysty tekemään työtä, koska on allerginen) taiteili ne eilen myöhään illalla. Tykkään!

Taidan muuten olla siinäkin suhteessa tylsä, että en haasta ketään. Jos joku haluaa tehdä tämän niin saa toki! :)

Lisäksi SNY:ltäni tuli paketti tänään. Mahtava piristys päivään! Höpisen siitä vaikka huomenna lisää, koska nyt väsyttää älyttömästi! Pitäisi vastata vielä muutamaan mailiinkin. En älyä, miten olen niin huono mailaaja, vaikka olen koneella kohtuullisen paljon. Ehkä se vaan johtuu siitä, että haluan kirjoittaa rauhassa ja ajan kanssa ja se ei läheskään aina onnistu...

Pakko vielä mainita viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä asiana, että eräs kaverini sai toissapäivänä pienen tytön! Musta tulee siis tämän ihanaisen kummi. (tai siis "kummi", koska en kuulu kirkkoon) Vauvavauvavauvavauva! Olen niin innoissani!