Soitin tänään aamulla 8 aikaan (työvuoro alko 9.45) töihin, että olen kipeenä, nuhassa, yskässä ja kuumettakin on vähäsen. Puhelu meni about näin:

Linda täällä moikka. Mä oon nyt aika hirveessä flunssassa ja mulla on lämpöä en tiedä onko musta töihin.

Hiljaisuus.

L ;-Voinhan mä tietty tulla kokeilee, et jaksanko olla, mut onko siinä järkeä.

P; Hiljaisuus. Tuu kokeilee.

Päivän aikana The Boss ei kertaakaan kysyny mun olotilaa tai mitään..  Oishan se voinu vaikka sanoa, että yrittää saada jonkun mun tilalle, mut jos ei onnaa niin voisinko sitten tulla kokeilemaan. No,olin siis töissä 8, 5 tuntia ja nyt mulla on kuumetta 38, 3 astetta. Ärsyttää kun tuolla ei uskota mitään ja saa hirveet huudot kipeänä olemisesta. Asioista tehdään ongelmia ennen kuin ne on sellasia. Tottakai niillä on huoli siitä, että tulee hirveet jonot jos on joku pois, mut kun ei koiteta edes saada ketään tilalle. Kipeenä olevan oloa varmasti helpottaa syyllisyyden tunne. Varsinkin kun mä en aatellu pelkästään itseäni vaan jo asiakkaita ja muuta henkilökuntaa että en tartuta heitä.

Gallup; Kuinka moni haluaisi räkäisen ja yskivän ihmisen koskenmaan teidän ruokiinne?

En tosiaan tiedä mistä tuolla toi juttu kiikastaa. Ei ole eka kerta. Kerran pomo huusi yhelle meidän tunnollisimmista työntekijöistä, että ollaan porukalla suunniteltu lintsaavamme kun samaan aikaan sattu olee 3 ihmistä kipeenä.

Ehkä ette enää mieti miks haluun vaihtaa duunipaikkaa?