Huh. 8 päivää töitä putkeen. Oon elänyt viimesen viikon energiajuoman avulla. Nyt mulla onneksi sain palkkioksi 3 vapaapäivä ja työt kutsuu vasta ens torstaina seuraavan kerran. Pakko nukkua ja nähdä kavereita. Lupasin myös kummipoikani viedä Linnanmäelle, jos vain suinkin säät sallivat.

Olen minä sentään jotain aivan pientä saanut aikaseksi töiden ohella, nimittäin varpikkaat! Olen nähnyt niitä ihmisillä täällä blogeissa niin itsekkin oli pakko kokeilla ja lisäksi muistin Lollipopit, jotka sain palkinnoksi jo jokin aika sitten blogikilpailusta. Eipä noihin hirvittävän kauaa mennyt, varsinkin kun samalla katseli Sinkkuelämän tuotantokausia, jotka ostin tossa yksi päivä. Tälläiset niistä sitten lopulta tuli:

757209.jpg

Topille ei kuulu yhtä hyvää. Mietin sen purkamista ja palaamista alkuperäiseen ohjeeseen. Saa nähdä miten käy. Lisäksi huomenna päädyn aikavarmasti Itäkeskukseen ihan jo asioita hoitamaan niin aika varmasti on pakko katsoa samalla jotain kivaa lankaa. Taijalta/tiutiulta saamani kassinkahvat ovat vieläkin käyttämättä!


SNY tiedot tulivat tuossa toissapäivänä! Odotan todellakin innolla. Mitenkään erityisen hirmuisesti en ole kerennyt koko juttua miettimään tai intoilemaan, mutta jotain juttuja mulla on jo takataskussa. :) SNY:tä ajatellen minäkin voisin tehdä tässä en tykkää/tykkään sivun Satu H:n ja Lumikiteen tavoin!

Ainiin! Lisäksi kävin bongaamassa uuden Harry Potterinkin! En tosin kovin pitkällä vielä ole ja harmikseni onnistuin jo spoilaantumaan hiukan kirjan tapahtumista. :/ En toisaalta haluaisi lukea sitä loppuun, kun tietää, että jatkoa ei enää ole tulossa!


Äh, nyt pakko mennä nauttimaan tuosta hyvästä ulkoilmasta tuonne meidän takapihalle ja grillailemaan. Voisin tänään jopa syödä kesän yhden ja ainoan grillimakkarankin!

Leppoisaa sunnuntaita, SNY:tä odotellessa!