Mun piti päivittää tätä vasta huomenna seuraavan kerran, mutta pakkohan se on kun minut haastettiin Lumikiteen toimesta 7 faktaa leikkiin. Eli tarkoituksena on kertoa 7 tosiasiaa itsestään ja haastaa 7 ihmistä samaan tehtävään.

1. En ole mikään siisteyden perikuva, mutta on joitain tiettyjä asioita, joiden pitää olla tiptop. Yksi näistä on kalenterini, jonka täytyy olla aina siisti ja ajantasalla.

2. Alotan sanomalehtien lukemisen aina väärästä suunnasta. Tämä tapa on varmaan peruja isältäni. Toki myös minua eniten kiinnostavat sivut eli kulttuuri ja urheilu ovat näin ensiksi ja ulkomaan kauheita uutisia ei ole yleensä aikaa lukea ainakaan tarkkaan, kun pitää jo kiiruhtaa töihin tai muualle.

3. Olen pahasti addiktoitunut Tervaleijona pastilleihin sekä appelsiinimehuun. Muiden aamut ei lähde liikkelle ilman kahvia, minun ei ilman kahvia ja lasillista kylmää appelsiinimehua.

4. Tähän kävisi suora kopio Lumikiteen 4 kohdasta. Minäkin nimittäin olen lanka-, laukku ja kenkäfriikki sekä yltiöromantikko. (Katso elokuva Kuutamolla niin saat käsitystä..)

5. Sain aina lukiossa reaaliaineiden ja varsinkin äidinkielen kokeista numeroksi 8+ ja todistukseen 8. Välillä ei tiennyt pitäisikö itkeä vaiko nauraa, vaikka onhan 8 ihan hyvä numero!? Eipähän tarvinnu niitä kokeita jännittää palutuspäivänä kun ties numeron etukäteen ;)

6. Olen haaveillut jo pitkään uuden harrastuksen eli potkunyrkkeilyn aloittamisesta. Tälle esteenä on ollut lähinnä aika ja vähän myös opiskelijabudjetti.

7.  Laulan usein ja melkein missä vain jotain, vaikka minulle ei erityisen hyviä laulamisen lahjoja olekkaan suotu. Tästä on tullut sanomistakin usein kavereilta ja äidiltä, ei sentään lauluäänen vaan biisivelintojen takia. :D

 

Ainiin. "Vahinko" pistetään kiertämään. Haastan: Mirrin, Taijan/Tiutiun, Taija K:n, Teisan, Memun, Orvokin, Sinin ja Minnun :)

Nonii! Tää oli oikeastaan erittäin hauska tosin myös aika haastava keksiä noin montaa juttua. Hihi. Nyt ois hauska kuulla onko kellään muulla samoja juttuja? Varsinkin tuo lehden lukeminen! Onko joku toinen väärinpäin lukija? Mulla ei taida hirmuisesti olla lajitovereita vai onko enemmän kuin luulenkaan..

Huomiseksi lupaan teille käsityöhön liittyviä juttujakin! Sunnuntai on aina ihana hengähdystauko!