Jei. Tänään sain taas maistaa asikasalvelutyön ihanampia puolia ja hyväntuulisempia asiakkaita.

Meillä oli jotain raejuustoa tarjouksessa 2pakettia jollain summalla. Aluksi kaikki meni hyvin kunnes asiakas tarkasta kuittinsa.

Asiakas äkäisesti: Tässä ei ole alennusta.

Minä: Aivan pieni hetki tarkistan asian kohta. (palvelin samalla toista asiakasta)

Asiakas vielä vihaisemmin: Mä haluisin kyllä jo kotiin täältä. Anna mulle ne rahat takas kun avaat sen kassan.

Minä katson kuittia: Rouva tässä kyllä on se alennus. (Ois tehnyt mieli kyllä huomauttaa, että hän ei tosiaan ole ainut asikas siellä.)

Asiakas ottaa tavaransa kimpaantuneena laukkuun ja lähtee: Tää on kyllä hitaanpalvelun kauppa.

Mulla oli onneks hyvä päivä tänään, muuten ois voinu mennä päivä pilalle. Kävin sen toisen tatskan vihdoinkin tänään kun saatiin aika sopimaan mulle ja mun kaverille sekä tatska sedälle. Kuvaa tästä ja aikaan saannoksestani käsityörintamalla (JEE!) saatte lisää tietoa kun saan kameran jossain vaiheessa taas käyttööni.

Sit mulle tarjottiin tänään harjottelijan paikkaa päiväkodissa. Haluisin niin sinne töihin, mutta kaksi asiaa aika varmasti estää sen: Harjottelijan palkka 600e/kk ja päiväkoti jonne harjottelijaa tarvittais sijaitsee Espoossa. Työmatka ois pitkä, mikä ei sinäänsä mua haittaa, mut joutuisin menee miljoonalla vempeleellä. :( Ää. Mun tuuria. Toivottavasti ei kaduta. Ois niin hyvä mahis vielä kattoo onks musta oikeesti tolle alalle kun oon miettiny sitä.. Koskaanhan mikään ei loksahda aivan kohdalleen. :/ Pitää nyt viel miettii tarkkaa.