Joulu on sitten ohi. Vaikka vuosi menee nopeesti tuntuu oudolta, että on niin pitkä aika kun taas hössötetään. No, on tässä vielä uusi vuosi, ennen kuin päästään "normaaliin arkeen".

Meillä ei perheessä montaa jouluperinnettä ole, mutta; Aattona syödään, pelataan, koristellaan kuusi ym. perheen kesken yhdessä. Joulupäivänä taas ollaan niin kauan kuin muistan menty syömään kummitädelleni ja kumisedälleni. Sinne tulee sitten muutakin sukua. Eilen oltiin siis siellä  ja hauskaa oli. Mukana oli myös 1,5 vuotias serkun tyttöni. Älyttömän söötti. Sitten seuranamme oli myös kaksi isoa koiraa. Vilskettä kyllä riitti. Niistä dogeista olisi saanut niin hauskoja kuvia johonkin lemmikki kilpailuun, jos vain kamera olisi ollut mukana. Lisäksi kuulin, että yksi serkuistani menee naimisiin maaliskuussa. Ihanaa! Häät ovat iloisia juhlia ja mä olen todella iloinen heidän puolestaan. :)

Ainiin! Sitten paljastin tämän blogini kummitädelleni. Hänkin tekee käsitöitä, lähinnä ristipistotöitä ja haluisi kuulemma aloittaa tilkkutöiden tekoa. Kuitenkin olen ollut blogistani aika hiljaa kaikkialla. Kavereillekkaan en ole monelle puhunut mitään. En kyllä edes tarkkaan tiedä, että miksi?

Tänään taas olen siivonnut. Vaikka suhteellisen siistiä sain jo ennen joulua, on tänäänkin riittänyt puunaamista. Mää vanhenen huomenna ja lauantaiksi olen pyytänyt muutamia kavereitani tänne juhlistamaan asiaa. Sitä ennen kuitenkin töitä 3päivää. Eli "Hyvää syntymäpäivää!" Terveisin: 9h:n työvuoro Onneksi sentään mulla on kampaajakin huomenna ennen töitää. Piristää aivan varmasti :)

Olen mä pyhien aikana aloittanut lapin lapsia, koska kädet kaipasivat tekemistä. Tosin niille kävi huonosti, kun totesin, että jos haluan niistä käyttökelpoiset tai siis hyödylliset ei ole toivoakaan tehdä niitä yksinkertaisella langalla. Lankakauppaan huomenna siis, mars mars!

Sellaista tänne! Kuinka teillä Joulu meni?